BROEK OP LANGEDIJK – Na vijf jaar gespeeld te hebben in shirts gesponsord door Punt Systeembouw en Bakker Schoon Makelaardij werd het tijd voor nieuwe shirts. En ook de komende vijf jaar zijn het deze twee bedrijven die de jeugd van BOL sponsort met nieuwe shirts.

Afgelopen zaterdag zijn de shirts gelanceerd tijdens een feestelijke bijeenkomst voorafgaande aan de wedstrijd van het eerste elftal. Voorzitter Jan Alex Brandsma sprak zijn dank uit richting de aanwezige sponsoren en ook werd er toegelicht waarom op de mouwen het logo van KiKa is gedrukt. CSV BOL wil zijn maatschappelijke betrokkenheid tonen door deze stichting te steunen. KiKa doet onderzoek naar kinderkanker en heeft als doel om kinderkanker de wereld uit te helpen. Dit kost veel geld aan onderzoek. En BOL doet hieraan mee met een bijzondere actie.

Pass the ball
Iedereen die BOL en KiKa een warm hart toedraagt kan een bal kopen (digitaal) voor 50 euro. Een deel van de opbrengst gaat naar KiKa en een deel naar BOL. De bedoeling is dat de bal dan weer doorverkocht wordt aan een ander voor weer 50 euro. Zo moet de bal digitaal gaan rollen. Op deze manier kan BOL veel geld inzamelen voor KiKa. De eerste ballen zijn al verkocht en de komende 6 maanden hoopt BOL op deze manier veel voor KiKa te kunnen betekenen.

Zo snijdt het mes aan twee kanten: de jeugd is trots op de nieuwe shirts en het goede doel wordt gesteund. Een zonnige middag werd afgesloten met een groot deel van de jeugd trots poserend in hun nieuwe shirt.